Εξυπηρέτηση ασφαλισμένων με προβλήματα ακοής

Η Διοίκηση του ΤΥΠΕΤ έλαβε μέριμνα για την εναλλακτική επικοινωνία των ασφαλισμένων μελών τα οποία, λόγω προβλήματος βαρηκοΐας ή κώφωσης, δυσκολεύονται να επικοινωνήσουν τηλεφωνικώς με το Γραφείο Βοήθειας και Πληροφόρησης (HelpDesk) του ΤΥΠΕΤ.

Εφεξής, χρησιμοποιώντας το info@typet.groupnbg.com θα μπορούν να ενημερώνονται για τα θέματα που αναφέρονται στη σχετική ανακοίνωση του ΤΥΠΕΤ.

×

Τα cookies μας βοηθούν να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.

PID: 1259077 readPage -> done PID: 1380394 addPage -> ok