Δημιουργείται Γραφείο Βοήθειας και Πληροφόρησης (HelpDesk) άμεσης υποστήριξης των αναγκών των ασφαλισμένων του ΤΥΠΕΤ. Έναρξη λειτουργίας Δευτέρα 25 Μαΐου 2020

Η Διοίκηση του ΤΥΠΕΤ αποφάσισε τη δημιουργία ειδικού Γραφείου Βοήθειας και Πληροφόρησης (HelpDesk), με στόχο την καλύτερη δυνατή και κυρίως την αμεσότερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων σε τακτικά ή έκτακτα θέματα υγείας που τους αφορούν, καθώς και σε θέματα διοικητικών διαδικασιών που απαιτούνται.

Η λειτουργία του ειδικού Γραφείου Βοήθειας και Πληροφόρησης, αρχίζει τη Δευτέρα 25 Μαΐου 2020.

Η υλοποίηση αυτής της πρωτοβουλίας έχει σκοπό να καλύψει υπαρκτές ανάγκες που δημιουργήθηκαν λόγω των έκτακτων συνθηκών της πανδημίας του Covid-19, πιστεύουμε όμως παράλληλα ότι θα δώσει λύσεις και σε πάγιες ανάγκες των ασφαλισμένων που θα διευκολυνθούν στην αντιμετώπιση των θεμάτων που τους απασχολούν, χωρίς τη φυσική τους παρουσία στις δομές των υπηρεσιών του ΤΥΠΕΤ.

Η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων, μέσω του Γραφείου Βοήθειας και Πληροφόρησης, θα διευκολύνει τους ίδιους, δεδομένου ότι θα αποφύγουν την περιττή ταλαιπωρία, ενώ ταυτόχρονα θα αποσυμφορήσει τις υπηρεσίες των δομών του ΤΥΠΕΤ, οι οποίες θα επιδοθούν στην ακόμα καλύτερη αντιμετώπιση των αναγκών των ασφαλισμένων που χρήζουν άμεσες υπηρεσίες υγείας από τους Ιατρούς, τους Νοσηλευτές/Νοσηλεύτριες και το Διοικητικό προσωπικό, χωρίς να μπαίνει σε κίνδυνο η υγεία των ασφαλισμένων μας λόγω συγχρωτισμού.

Δημιουργία HelpDesk (Γραφείο Βοήθειας και Πληροφόρησης)

Για τους λόγους αυτούς, δημιουργείται γραφείο υποστήριξης/παροχής ειδικών πληροφοριών και υπηρεσιών από ομάδα ιατρών, νοσηλευτών/νοσηλευτριών και διοικητικών υπαλλήλων.

Το εν λόγω Γραφείο θα λειτουργεί καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή και τις ώρες 09:00 έως 16:00.

Τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας με το HelpDesk: 210 3348000 (δ:18000).

Επιλογή ενδιαφέροντος 1:

Ο καλών θα συνδέεται με το συγκεκριμένο Γραφείο που θα εξυπηρετεί ασφαλισμένους της Αττικής και των νομών Αιτωλοακαρνανίας, Αργολίδας, Αρκαδίας, Αχαΐας, Βοιωτίας, Δωδεκανήσου, Εύβοιας, Ευρυτανίας, Ζακύνθου, Ηλείας, Ηρακλείου Κρήτης, Κεφαλληνίας, Κορινθίας, Κυκλάδων, Λακωνίας, Λασιθίου, Λέσβου, Λευκάδας, Μεσσηνίας, Ρεθύμνης, Σάμου, Φθιώτιδας, Φωκίδας, Χανίων και Χίου.

Επιλογή ενδιαφέροντος 2:

Ο καλών θα συνδέεται με το Υγειονομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης, το οποίο θα εξυπηρετεί ασφαλισμένους του ομώνυμου νομού και των νομών  Άρτας, Γρεβενών, Δράμας, Έβρου, Ημαθίας, Θεσπρωτίας, Ιωαννίνων, Καβάλας, Καρδίτσας, Καστοριάς, Κέρκυρας, Κιλκίς, Κοζάνης, Λάρισας, Μαγνησίας, Ξάνθης, Πέλλας, Πιερίας, Πρέβεζας, Ροδόπης, Σερρών, Τρικάλων, Φλώρινας και Χαλκιδικής.

Διαδικασία λειτουργίας του Γραφείου Βοήθειας και Υποστήριξης (HelpDesk) των ασφαλισμένων

Θα λειτουργεί τηλεφωνική γραμμή άμεσης ανταπόκρισης στις κλήσεις των ασφαλισμένων από συγκεκριμένα και ειδικά εκπαιδευμένα στελέχη του ΤΥΠΕΤ, τα οποία θα αξιολογούν τις ανάγκες τους και θα παραπέμπουν αυτόματα για τις ανάλογες απαντήσεις:

Όταν ο ασφαλισμένος χρησιμοποιεί την επιλογή 1, για τους ασφαλισμένους Αττικής και λοιπών νομών, θα παραπέμπεται:

1:   για ιατρική βοήθεια

2:   για οδοντιατρική βοήθεια

3:   για ψυχολογική υποστήριξη

4:   για νοσηλευτική βοήθεια

5:   για θέματα λειτουργίας και διαδικασιών

  • Η ιατρική βοήθεια θα καλύπτει τις ανάγκες της υγείας του ασφαλισμένου, κρίνοντας αν χρήζει ραντεβού και εξέταση με φυσική παρουσία, ενώ ταυτόχρονα θα διαβιβάζονται, με αυτόματη ρύθμιση, τα αιτήματα των ασφαλισμένων στις άλλες υποομάδες του HelpDesk (νοσηλευτές/νοσηλεύτριες – διοικητικό προσωπικό).
  • Η οδοντιατρική βοήθεια, θα παρέχει φροντίδα και οδηγίες αντιμετώπισης οδοντιατρικών προβλημάτων στους ασφαλισμένους.
  • Η ψυχολογική υποστήριξη θα παρέχει συμβουλές και βοήθεια σε θέματα ειδικής εμπιστευτικής αντιμετώπισης ψυχολογικών προβλημάτων.
  • Η νοσηλευτική βοήθεια θα αφορά σε πληροφορίες και ενημέρωση για σχετικά αιτήματα των ασφαλισμένων, αλλά θα παρέχει και άλλες χρηστικές πληροφορίες (πχ. για Covid-19), ενώ παράλληλα, σύμφωνα με τις οδηγίες των Ιατρών, θα διαβιβάζονται στις ανάλογες Γραμματείες του ΤΥΠΕΤ αιτήματα για τη διεκπεραίωση των ραντεβού.
  • Η διοικητική υποστήριξη θα παρέχει ειδικές πληροφορίες για θέματα συναλλαγών, συνταγογράφησης και άλλα θέματα διοικητικών διαδικασιών του ΤΥΠΕΤ που απαιτούνται για κάθε περίσταση, καθώς και για τις διαδικασίες που ακολουθούνται λόγω κορωνοϊού.

Όταν ο ασφαλισμένος χρησιμοποιεί την επιλογή 2, θα παραπέμπεται:

Στο Υγειονομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης, όπου θα παρέχεται βοήθεια ενημέρωσης και υποστήριξης των αναγκών των ασφαλισμένων και θα πραγματοποιείται με απευθείας σύνδεση - εξυπηρέτηση του καλούντος, σε αντίστοιχη ιατρική ή άλλη βοήθεια, ανάλογη του αιτήματός του.

Η Διοίκηση του ΤΥΠΕΤ θεωρεί ότι η πρωτοβουλία της δημιουργίας του ειδικού Γραφείου Βοήθειας και Πληροφόρησης για την κάλυψη των αναγκών των ασφαλισμένων με άμεσο και αποτελεσματικό τρόπο, είναι ιδιαίτερα σημαντική και ταυτόχρονα πρωτοποριακή, γεγονός που αναμένεται να επιβεβαιωθεί και στην πράξη, επισημαίνοντας ταυτόχρονα ότι θα είμαστε σε ετοιμότητα να προχωρήσουμε σε όποιες ενδεχόμενες διορθωτικές κινήσεις χρειαστούν, γιατί στόχος μας είναι ένας και μοναδικός: η καλύτερη εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μας.

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΤΥΠΕΤ

×

Τα cookies μας βοηθούν να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας την ιστοσελίδα μας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies.

PID: 17094 readPage -> done PID: 17092 addPage -> ok
UA-139915485-3